środa, 24 października 2012

Festynowe kartki

Witam Was dzisiaj kartkami jakie zrobiłam na swoje stoisko w lipcu, podczas Maszyckiej Biesiady :)
Wspominałam już, że na przygotowanie się miałam bardzo mało czasu a konkretnie trzy dni.
Z pomocą moich najmłodszych sióstr, 
które oprócz zerkania na moje urwisy, 
zabrały się za kolorowanie stampsików, 
udało mi się zrobić 48 kartek klasycznych, 
dwa pudełka i trzy kartki rozkładane, które już widzieliście. Dziewczyny baaaaaardzo Wam dziękuję! :*
Dodam jeszcze, że stampsiki pochodzą głównie od 
Anne Bodil, pozostałych grafik źródła nie mogę podać, bo ściągnięte zostały z internetu wieki temu, za co bardzo przepraszam autorów, gdyż nie miałam żadnych niecnych zamiarów :( 
Okrągłe stampsy zaprojektowałam sama, również korzystając z grafik niewiadomego pochodzenia :(
Teraz już skrzętnie notuję źródła grafik i myślę, że więcej się już nie powtórzy taka gafa.
Oczywiście przedstawiam Wam tylko wybrane karteczki, bo głównie powielałam wzory zmieniając kolorystykę.
Ufff, ale się dzisiaj rozpisałam! 
Zapraszam do oglądania :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz