niedziela, 24 czerwca 2012

Kartka Urodzinowa

Wreszcie ładna pogoda! :)
Truskawki zrobiły się słodsze i postanowiłam spróbować sił 
z dżemem truskawkowym... 
szkoda, że dopiero w tym roku, bo w porównaniu ze sklepowym to niebo w gębie (nie chwaląc się oczywiście :P)
  wyszło mi 48 słoiczków! :) 
Plaga chwastów, które po deszczu rosną szybciej niż grzyby,
 a przynajmniej u mnie, prawie opanowana, 
więc może wreszcie będę mieć czas na dla mojego Kuferka :)
A dzisiaj wyszukałam w nim kartkę urodzinową, jaką zrobiłam jakiś czas temu na pierwsze urodzinki :)



2 komentarze:

  1. rety, Aga - 48 słoiczków! u Ciebie produkcja idzie pełną parą :-) a ja mam wrażenie, że ciągle jest maj i do akcji "słoik" dużo czas. Gdy tylko pojawią się śliwki też ruszam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Jagoda, moi chłopcy to wielkie łasuchy, więc do następnego sezonu MUSI wystarczyć :-) soki mi się skończyły całkiem niedawno i już jest stękanie, że jeszcze :-P
      a na śliwki zapraszam do mnie :-) również na te zielone kompotowe:)

      Usuń