niedziela, 1 lipca 2012

Szybka Pamiątka

Mam okropne zaległości w postach...
tyle chciałabym Wam pokazać a brak czasu potwornie mnie ogranicza :(
czasem zastanawiam się czy w ogóle jest sens się tym wszystkim zajmować...
jak mnie złapie wena, to pochłania mnie całkowicie przez co na inne rzeczy - codzienne, nie mam czasu...
 Kiedy moi chłopcy urosną na tyle, żeby iść do przedszkola a ja żebym mogła mieć czas na scrapkowanie...
i czy mogłabym się poświęcać tylko temu?

Ale dość tych smutasów...
Dzisiaj w Kuferku odnalazłam jedno z moich ulubionych pudełek.
Zostałam poproszona o jego zrobienie w ostatniej chwili - miałam jeden wieczór na jego wykonanie.
Stąd też tak mało ozdób, ale dzięki temu wydaje mi się urocze...



W środku miało być miejsce na kolczyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz