piątek, 27 lipca 2012

Komplet na zakończenie roku szkolnego

Razem z mamą, pod koniec roku szkolnego dostałyśmy 
bardzo sympatyczne zamówienie.
Ona miała zrobić pamiątkową butelkę z imionami dzieci, 
ja kartkę z życzeniami.
Uwielbiamy wyzwania, dają takiego fajnego kopa do działań.
Początkowo miałam zrobić zwykła kartkę, 
ale kiedy okazało się, że dzieci w klasie jest siedmioro, 
to aż się prosiła okrągła, w sam raz miejsce 
na zdjęcia z buziami dzieciaczków, a do tego 
udało mi się wcisnąć wierszyk z podziękowaniami 
i na koniec krótkie życzenia. 
Pamiątki miały być dla dwóch nauczycielek, więc spersonalizowałyśmy je wyróżniając imionami. 
Ja na początek kartki zrobiłam prosty stampsik 
z imieniem nauczycielki :)
 Ufff! ale się dzisiaj rozpisałam! 
A zdjęcia tylko dwa, bo muszę poprosić mamę o fotografie butelek, 
jak tylko je zdobędę dorzucę :)





a oto butelki, z jednej strony róże, z drugiej imiona uczniów:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz