niedziela, 23 czerwca 2013

Zakończenie szkoły

Trochę rzeczy udało mi się zrobić - zdjęcia w aparacie czekają na obróbkę... 
Sporo rzeczy w planach -  czeka na realizację...
Dzisiaj tak szybko pokażę, co zrobiłam dla klasy mojej siostry na zakończenie szkoły (klasa maturalna).
Klasa zamówiła kartkę, która prócz podziękowań miała mieć miejsce na podpisy klasy. 
Podobno z podpisami robiła wrażenie :) 
Do tego dwadzieścia pięć bilecików do bukietów. 
W środku indywidualne dla każdego nauczyciela podziękowania. 
Niestety bilecik ma fatalne zdjęcie, ale został mi jeden zapasowy (w razie gdyby zapomnieli o kimś, ale nie zapomnieli :)), to jak znajdę chwilkę wrzucę jakieś wyraźniejsze zdjęcie.
Dość tego pisania, bo oczka mi się już kleją, a rano nie ma litości: Mamo wstawaj!!! :)

Miłego oglądania :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz