sobota, 17 marca 2012

Ślubne pudełeczko

Kartki Wielkanocne kończą się robić, kury znoszą jajka...
Zanim skończą znosić jeszcze tylko 
Ślubne Wybuchowe Pudełeczko :)
Powstało na specjalne zamówienie mojej Bratniej Duszy :)
Zamówienie mówiło tylko o Ślubnym...i tyle...pomysł na kolory nasunął się sam (resztki papieru po Walentynkach), ale kompletnie nie wiedziałam co zrobić w środku...
Miały być obrączki, ale jakoś nie mogłam się do nich zabrać, w końcu przyszły mi do głowy łabądźki, 
koniecznie muskające się dziobami :)
Do pudełeczka zrobiona została koperta na pieniążki.
Po raz kolejny nie potrafię wskazać autora wzoru na łabędzie :( Bardzo przepraszam. 
Moje mocne postanowienie, odkąd posiadam bloga, to notować źródło inspiracji.








Chciałabym dodać podziękowania za dobre słowa 
w komentarzach i w ogóle za to, że chcecie oglądać 
moje prace. Nawet nie wiecie jak to motywuje do dalszych działań, dlatego proszę o jeszcze :P

3 komentarze:

  1. Genialne siostro! :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga środkowa siostra też się zgadza :) mi możesz takie zrobić bez okazji :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent!Super te łabędzie :)

    OdpowiedzUsuń